Saturday, March 27, 2010

story mepek lol !


perhhh , malam nie aku
sakeet perot gila gila ahh .

aku pun tatahu kenape .
sure sebab aku tak makan satu hari .


DIA .
huh ! aku nak tahu sangat duhh .kenape lah boy nie lebeh pentingkan ego dari pasaan girl ehh ?
susah sangat ke nak biaa ego tu jatoh ? fuh ! sayang , janganlah sekse i dengan ego u tu .
i dah tak sanggup uhh dengan pangai u yang suke senyap uhh . penatkan kepale je pk .
bukan pe ahh . kalau u senyap , i lagi rase yang i ni SS tau . so , laen kali jangan lah buat dahh .
I sayang u sangat sangat . tu pasal i test u macam macam .
I mintak maaf sangat sangat oke ? i buat semue tuh sebab u .
u jangan bengang bengang lagi ukehhh ?
nanti u kurosss dah tak comellll ;) HEHE

FYZA.
kau jangan pk sangat oke masalah kau . nanti kau saket .
kalau aku dah takde kat sini nanti , kau jangan rindukan aku tau .
nanti aku sedeh . takde sape nak pujok .
tau tau tau ? rindu nak pelok kau kuat kuat !
nanti jage chema baekbaek oke ? jage makan , jage tido .
adehhh , mate dah bekace . aku takotlahhh , takot nak tinggalkan memori and
korang semue . nanti kalau dah dapat tawaran amne mane jangan
lupe nak inform kat aku tau . HEHE ;)
kau tetap COUPLE terHEBAT aku lah sayang .


huh ! malam nie sejuk sangat . pale otak aku macam pening nak mampus dahh .
asek pk n pk n pk pasal die . hati aku rase macam sayang die kat aku dah kurang kot .
tapi aku hope taklah . sebab aku sayang gila babi kat die .
hesh , kenapelah dengan aku nih . tulah . tak pena setie . dah try nak setie ,
ade je mende jadi .
tapi kali nie aku memang tak boleh nak tipu ,
yang aku betul betul sayang kat die lebeh dari die tahu .
so sekarang , itu yang aku nak die tahu . btw , aku harap die bace story bangang aku nih .
sebab aku betulbetul nak die tahu , aku sayang , cinta , rindu and perlu die sangatsangat dalam idop aku .

sekarang dah pukol 3 am . mate aku tak ngantok lagi uhh .
aku nak tunggu call dari die . aku rindu sangat nak die yang dulu !
yang mesre gila dengan aku .
tapi sekarang macam nak taknak je layan aku . sedeh gila uhh .
tapi takpe , sebab sayang , aku sanggop haarungi ape je demi die .
saba jelah sume tu pengorbanan .

kehh ahh .
aku nak usha myspace ;)
I love YOU much , muhammadsyukri !

1 comment:

  1. ko taw pe sbb balak yg ko syg gile BABI 2 cm xlayan ko....2 tandenyer, die dh boring KOWT..he2... xpown...sbb ko yg boringkan die, tiap ari tanye bende yg same dllm msg..... cube laa satu ari 2 ko wat bende yg laen dr sblmnyer, contohnyer, ko xmsg die ke, ko g jumpe die ke,pas2 ko lempang die ke, or ko watkan makanan yg ade racun then, ko sumbat kt mulot die...sure die xkn lupekan ko... die akan ingat ko selalu.. hak3...genius an aku nie....

    ReplyDelete